آدرس نمایندگی مرکزی : تهران خیابان مطهری ، ابتدای قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس | تلفن ثابت : 02191300348 | پیام رسان ها : 09991555491

لپ تاپ ایسوس در نمایندگی قانونی این شرکت با بهره گیری از راهکاری اصولی و علمی انجام می‌شود . با همه گیر شدن استفاده از لپ تاپ در سال های اخیر، بر آن شدیم تیمی ماهر در حوزه ی تعمیر لپ تاپ تشکیل دهیم. همان گونه که میدانید، پیش آمدن خرابی و خطاها مختلف در‌این دستگاه امری میباشد غیرقابل اجتناب. نبود سرویس ها بعداز فروش مناسب و عدم حضور شرکت های تولید کننده در کشور، موجب پیدایش تعمیرگاه های نامطمئن و غیرمجاز شده‌است.

در بیشتر مواقع این مرکز ها قادر به انجام تعمیرات لپ تاپ ایسوس نیستند . نمایندگی مجاز ایسوس به ارائه ی همه سرویس ها تعمیرات ایسوس می‌پردازد. همه سرویس ها ارائه گردیده از سوی این مرکز به همراه گارانتی انجام میشود . تعمیر لپ تاپ ایسوس طبق آخرین اسلوب های روز جهان انجام می‌گردد. مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ایسوس با چند سال تجربه در امور تعمیرات و فروش قطعات لپ تاپ ( باتری ، شارژر ، هارد ، رم و … ) یکی‌از باتجربه ترین مرکز ها تعمیر کامپیوترهای همراه میباشد. این مرکز با بهره گیری از اشخاص کارشناس و خبره همواره در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ پیشرو بوده میباشد.

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

 لپ تاپ ها دنیای اسرار آمیز خویش را دارند. در عصر حاضر شرکت های مختلفی در سراسر دنیا لپ تاپ های گوناگونی تنظیم و ساخت می نمایند. هرکدام از این لپ تاپ خصوصیت های اختصاصی و مشترکی دارا هستند که در جای خویش قابل بازنگری میباشد. یکی‌از شرکت های مطرح در ساخت لپ تاپ، کمپانی تایوانی ایسوس میباشد. لپ تاپ هایی که‌این شرکت ساخت و عرضه میکند، در میدان رقابت با بقیه مارک ها چیزی معدود ندارند. شرکت ایسوس همواره عملکرد نموده است که همگی یوزرها را ذیل پوشش قرار دهد، از همین رو هم لپ تاپ های متعدد را با کاربری های گوناگون و امکان های ریز و درشت ایجاد و عرضه نموده است.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس تلاش نموده است پا به پای کار های این شرکت در عرصه تکنولوژی و فناوری، سرویس ها درخور و لایق ای به یوزرها خویش ارائه دهد. این سرویس ها در قسمت های فروش، بعداز فروش و تعمیرات لپ تاپ تقسیم بندی گردیده اند.

هر استفاده کننده میتواند بر طبق نیاز، میزان دارایی و تلاش که مدنظر داراست، یک مال مطلوب را تعیین و خریداری نماید و بعداز آن از سرویس ها بعد از فروش اصل و شرکتی و وام ها تکمیلی خرید منفعت مند شود. میدانیم اینک هم خرید یک دستگاه تازه و هم اخذ سرویس ها تعمیراتی درخصوص دستگاه های سابق، برای یوزرها استرس بالایی داراست، از همین رو در نمایندگی لپ تاپ ایسوس همت کرده ایم تا همگی پیش بینی ها لازم برای جلب رضایت و تامین آسایش کاربرانمان را مهیا کرده باشیم. بهتر میباشد برای اطلاع از وضعیت ویژه نمایندگی لپ تاپ ایسوس تماس حاصل نمایید.

 

 تعمیر لپ تاپ ایسوس

 در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس، مستلزم تجهیزاتی میباشد که متناسب با سعی و قطعات این فرآورده باشد. از همین رو مدیر نمایندگی ایسوس، امکانات مایحتاج قاب فنی را از توسعه یافته ترین ابزارآلات مهیا نموده است. همینطور با دقت به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، امکانات تازه جایگزین امکانات دیرین خواهند شد. قابل ذکر میباشد، آرشیوی بدون نقص از قطعات درین مرکز مهیا گشته میباشد. وجود این بایگانی ضمن سرعت‌بخشی به ارائه ی سرویس ها، منجر ارتقا سطح کیفی تعمیرات گشته میباشد. با وجود این بایگانی نیازی به جستجوهای کسالت‌توشه در سطح شهر جهت یافت قطعه تندرست و ادامه تعمیرات وجود ندارد چون در فیس معیوب بودن یک قطعه، متخصص تعمیر، قادر است قطعه ما یحتاج خود را از بایگانی مو جود در راس تهیه و تنظیم کند.

 

 

 نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی ایسوس ، یک راس قانونی جهت تعمیر لپ تاپ ایسوس میباشد. در صورتیکه که شما نیز دارندۀ یکی جور‌های لپ‌تاپ ایسوس هستید البته لپ‌تاپ شما به هر دلیلی در گیر افت سعی یا این که مشکل در کارایی شده‌است، می توانید با حضور در نمایندگی ایسوس ضمن منفعت مندی از سرویس ها مشورت کردن در محل، خلل لپ تاپ خویش را با کارشناسان فی مابین نهاده و در رخ نیاز به تعمیر دستگاه، لپ تاپ خویش را به کارخانه تعمیر لپ تاپ ایسوس تحویل دهید. رئیس این بخش، همگی سرویس ها ارائه گردیده در راس تعمیر لپ تاپ ایسوس را ضمانت و گارانتی می کند و به شما اطمینان میدهد که برخلاف گارانتی، سرویس ها ارائه گردیده در‌این راس به سبب ساز اطمینان از کارایی کارشناسان حاضر در آن و تخصص آن‌هاست.

 

 تعمیر رشته لپ تاپ ایسوس

 صدای رشته لپ تاپ در شرایط معمولی بسیار نادر میباشد و تازمانیکه گوش را به آن نزدیک نکنید متوجه آن نخواهید شد، ولی هنگامی صدای منظم تق تق از لپ‌تاپ شنیده شود و خصوصا در صورتیکه دمای لپ تاپ و گرمای ساخت گردیده بوسیله آن بطور واضحی غیر‌معمولی باشد، ممکن میباشد حرفه لپ تاپ مصدوم و مستلزم تعمیر باشد. سعی کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس آن میباشد تا حتی‌الامکان حرفه معیوب تعمیر شود تا دستگاه با قطعات اورجینال و اصلی خویش به فعالیت ادامه دهد.

البته چنانچه رشته به طور کاملً وخیم گردیده و قابلیت تعمیر آن وجود نداشته باشد، ردوبدل رشته لپ تاپ ایسوس شایسته ترین آیتم خواهد بود. زیرا هم هزینه چندانی ندارد و هم به کارگیری از یک رشته جدید، تأثیر بسزایی در ارتقا قدمت موثر بقیه قطعات داراست. در چیره لپ تاپ های مدرن، دسترسی به باتری لپ تاپ فقطً بعداز بیرون کردن کلیه قطعات پشت بدنه از پاراگراف مادربرد میسر می شود. از همین رو پیشنهاد می شود در فیس عدم داشتن مهارت در بده بستان و تعمیر حرفه لپ تاپ، از ویرایش لپ تاپ دوری کرده و به مرکزها تعمیر رجوع کنید.

 

 تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس

برای تشخیص فساد فلت لپ تاپ ایسوس ، کافی میباشد تا به نماد‌های ظواهر گردیده در لپ تاپ دقت کرد. فساد های اتفاق افتاده در لپ تاپ چنانچه که ناشی از فلت باشند، با ردوبدل و یا این که تعمیر این قطعه برطرف می‌شود. به عنوان مثال یکی‌از آرم‌های فساد فلت لپ تاپ ایسوس بروز خلل No-Boot در لپ تاپ میباشد. نقص‌ No-Boot در لپ تاپ وقتی فیس می‌دهد که لپ‌تاپ در ظاهرً پر‌نور بوده و وضعیت نرمال داراست البته تصویری در آن مشاهده نمی شود.

در چنین مواقعی کارشناسان تعمیر لپ تاپ ایسوس به در دست گرفتن سیگنال‌های خروجی گرافیک پرداخته و بعد از باز بینی حاصل، جهت تعمیر این بخش از دستگاه مبادرت می نمایند. در چهره فساد فلت لپ تاپ پیشنهاد میشود خدمت‌های مربوط به ردوبدل و تعمیر فلت لپ تاپ را تنهاً از مرکزها مجاز و استاندارد این حوزه اخذ نمائید؛ چون قرار تصاحب کردن فلت جایب دیگر یعنی جایی جز مکان اصلی آن ممکن میباشد باعث به له شدگی، پاره گی یا این که جراحت فلت شود. بعلاوه ممکن میباشد در اثر عکس العمل سیمهای فلت دستگاه، لپ تاپ شما مبتلا اتصالی گردیده و در غایت مادربرد دستگاه زخم ببیند.

 

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

 تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس یکی سرویس ها واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس میباشد. مادربرد تحت عنوان بزرگترین قطعه لپ تاپ و به نوعی قلب این فرآورده شناخته می گردد. به جهت اهمیت بالای مادربرد و کارایی آن در لپ تاپ، تعمیرات آن می بایست بوسیله متخصصین حرفه ای و متبحر صورت بپذیرد. به همین استدلال میباشد که واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس به توسعه یافته ترین امکانات و ابزارآلات عیب یابی و ترمیم و تعمیر مجهز شده‌است.

از‌آنجا که مادربرد لپ تاپ وظیفه در اختیار گرفتن کردن پردازشگر مرکزی و رابطه دادن آن با اجزای دیگر را بر عهده دارااست، در‌صورتی‌که که مبتلا ایراد شود، لپ تاپ قوی به عمل کردن وجود ندارد. در واقع این مادربرد لپ تاپ میباشد که به امداد فرمان روا رویکرد های خویش، پل حیاتی انتقال اطلاعات در میان قطعات را تولید می‌کند. به صورت معمول ویژگی ها فنی مادربرد تفاوت چشمگیری در تلاش کلی تولید نمی‌نماید، البته می تواند یاری دهد اجزای کلیدی در کنار هم بهتر و سریع‌خیس عمل نمایند. برای تعمیر لپ تاپ ایسوس آشنایی این قطعه و بقیه اجزای لپ تاپ لازم و ضروری میباشد.

 

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسوس

تعمیر تاچ پد لپ تاپ مثال ای دیگر از سرویس ها و تسهیلاتی میباشد که واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس به کلیه یوزرها ارائه می‌دهد. تاچ پد لپ تاپ یکی‌از قسمت های بسیار مهم لپ تاپ میباشد که به محافظت و استعمال درست نیاز داراست.

نسبتاً هیچ راهی هم برای جایگزین کردن تاچ پد لپ تاپ ها نیست؛ زمانی تاچ پد لپ تاپ شما با مشکلاتی روبه رو میشود؛ در‌صورتی‌که اختلال قابل انعطاف افزاری باشد، قابل حل خواهد بود، البته در حالتی‌که دشوار افزاری باشد، به عنوان مثال در‌صورتی‌که تاچ پد شکسته یا این که خط و خشی گردیده باشد، احتمال رجوع و برگشت عملکرد آن بسیار نادر و ضعیف میباشد. تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسوس مانع ها و پیچیدگی های متعددی داراست، چون کمترین و کوچکترین بی احتیاطی میتواند باعث به فساد صد در صدی این بخش از لپ تاپ شود. پس قطعا برای تعمیر آن از مرکز ها دارای اعتبار امداد بخواهید.

مشاوره رایگان تعمیرات