اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس :

کامپیوتر های بدون کیس ایسوس یک تکنولوژی جدید و در حال رشد که به سرعت جایگزین کیس های قدیمی شده است. مهم ترین مزیت آل این وان نداشتن کیس و اسپیکر است در سال های اخیر کامپیوترهای آل این وان توانسته اند خود را به اثبات برسانند و فروش مناسبی را نیز داشته باشند.در واقع کامپیوترهای آل این وان آمده اند تا قدرت پردازش کامپیوتر رادر ظاهری شکیل و زیبا به نمایش بگذارند بنابراین نه خبر از کیس های دست و پا گیر هست نه از سیم های بهم ریخته کامپیوتر بدون کیس ایسوس یک کامپیوتر حرفه ایست که قطعات داخلی کیس در حقیقت در داخل فضای مانیتور ساخته می شود

کامپیوتر های بدون کیس آل این وان ایده ای جدید در دنیای آی تی است که دارای گارانتی و خدمات شرکت های بزرگ می باشد و مشکلات تقلبی و بی کیفیت بودن قطعات کیس کامپیوتر در بازار را ندارن از زیباترین کامپیوترهای رومیزی کامپیوترهای آل این وان هستند. کامپیوترهای آل این وان علاوه بر کارایی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند که مناسب فضاهای لوکس می باشند. کامپیوترهای بدون کیس آل این وان می توانند دارای ویژگی صفحه نمایش لمسی باشند که داشتن این ویژگی در کامپیوتر های مرسوم دشوار است سازگار بودن قطعات مورد استفاده در کامپیوتر های آل این وان به دلیل اسمبلینگ در کارخانه و کیفیت بالای قطعات استفاده در آل این وان بسیار مشهود است.

مزایای کامپیوتر های بدون کیس :

فضای اشغالی کمتر آل این وان نسبت به کیس با توجه به فضا های کوچک امروزی
کاهش مصرف برق و در نتیجه حرارت تولیدی کمتر
جذابیت بیشتر آل این وان
داشتن صفحه نمایش لمسی یکی دیگر از مزایای آل این وان

معایب آل این وان :

قیمت بالاتر آل این وان نسبت به سیستم های مرسوم
مشکل بودن تعویض قطعات آل این وان در صورت خرابی

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس

مقایسه بین آل این وان و لپ تاپ :

تنها مزیت قانع کننده آل این وان نسبت به لپ تاپ اندازه سایز صفحه نمایش است. برای اساس آل این وان ها با سایز نمایش بالاتر از 20 اینچ تولید می شوند در حالیکه لب تاب با سایز نمایش کمتر از 17 اینچ ساخته می شوند.
مهمترین نکته در مقایسه لپ تاپ با آل این وان که باعث انعطاف پذیری بیشتر لپ تاپ می شود مزیت قابل حمل بودن و باطری موجود در لپ تاپ است.

به عنوان نتیجه گیری می توان گفت که به لطف رشد لب تاب ها و تبلت ها، بر خلاف کامپیوتر های رومیزی که در سال های اخیر دچار افول شده اند. آل این وان ها هنوز هم جایگاه خود را در بازار حفظ کرده اند.

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس

مدل های مختلف کامپیوترهای بدون کیس ایسوس :

کامپیوتر بدون کیس ایسوس (ASUS Zen AiO Series FHD)

این مدل کامپیوتر ، طرحی بسیار جذاب و زیبا دارد. اندازه صفحه مانیتور آن حدودا 22 یا 24 اینچ است. کیفیت مانیتور آن تا 4K  است. این مدل کامپیوتر دارای کارت گرافیک است و معمولا در کارهای سنگین و گیمرها از این مدل استفاده می شود. در صورتی که به دنبال سیستمی با این کفیت هستید ، این سیستم برای شما بسیار مناسب است.

کامپیوتر بدون کیس ایسوس (ASUS Vivo AiO Series Vivo AiO)

این مدل از کامپیوتر بدون کیس ایسوس برای انجام کارهای مولتی مدیا ، خانگی و اداری استفاده می شود. این مدل ، طرحی بسیار زیبا و جذاب دارد که بسیاری از کاربران آن را می پسندند. اندازه صفحه نمایش آن  بین 20 تا 23 اینچ است. این سیستم همچنین دارای کانفینگ های سخت افزاری خوبی برای افرادی است که به کامپیوتر بدون کیس نیاز دارند. قیمت این مدل از کامپیوتر بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

کامپیوتر بدون کیس ایسوس ( ASUSPRO Series)

از این مدل از کامپیوتر معمولا برای انجام کارهای تجاری و اداری استفاده می شود. سری 16 اینچ آن به گونه ای طراحی شده است که قابلیت نصب بر روی دیوار مخصوصا دیوار فروشگاه ها ، هتل ها و مراکز پذیرش و تجاری و … را دارد.

این مدل کامپیوتر دارایی صفحه نمایش 22 تا 24 اینچ است. در بیشتر مراکز اداری و سازمان ها و همچنین شرکت هایی با سیستم های سخت افزاری قدرتمند کار می کنند ، بسیار مناسبت است. در بیشتر موارد و در مراکز اداری از این مدل کامپیوتر بدون کیس استفاده می شود.

به طور کلی، کامپیوترهای بدون کیس ایسوس به گونه ای طراحی شده است که لبه های آن باریک است تا سیستم زیباتر و جذاب تر دیده شود. در لبه آن دکمه های کنترل مانند : دکمه پاور ، چراغ های دیسک سخت ، دکمه تنظیمات ، دکمه تنظیمات صفحه نمایش و…. قرار دارد.

در سمت چپ نیز برخی درگاه ها قرار گرفته اند و برای دسترسی به این درگاه ها نیازی به مراجعه به قسمت پشت کامپیوتر نمی باشد.

پایه کامپیوتر بدون کیس ایسوس از جنس فلز و معمولا به رنگ نقره ای طراحی می شوند این پایه با استفاده از یک پیچ به بدنه متصل می شود. از این طریق ، امکان تغییر صفحه نمایش نیز وجود دارد. این پایه به شکلی است که صفحه نمایش را می توانید بر روی محور افقی و در زوایای مختلف مانند 40 یا 50 درجه تغییر دهید. از این مدل کامپیوتر در مراکز عمومی مانند فروشگاه ها  یا حتی برای استفاده به عنوان دستگاه راهنمای مسیر در مراکز تجاری و غیره استفاده می شود. در این کامپیوتر بدون کیس می توانید زاویه دید را به جهت دلخواه خود تغییر دهید و در حالت ایستاده نیز از آن استفاده کنید.

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس

مشخصات فنی کامپیوتر بدون کیس ایسوس :

  •  حافظه رم آن 8 گیگاه بایت و از نوع  DDR3  با فرکانس 1600MHz است.
  • دارای 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی است.
  • وزن آن حدودا 9 کیلوگرم است.
  •   ابعاد 571 در 359 میلی‌متر و ضخامت بین 50 تا 200 میلی‌متر است.
  • دارای صفحه نمایش 22 تا 24 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است.
  • دارای پردازنده نسل چهارم اینتل Haswell سری (Core i5) یا(Core i7) است.
  •   دارای سیستم عامل ویندوز 8 است.
  •   مدل کارت گرافیک آن  GeForce GT740M  به همراه  1 گیگابایت حافظه رم است.
  •  دارای لوازم جانبی مانند : وساب ووفر 10 ، ماوس بلوتوث ، صفحه کید ، کابل برق ، آداپتور کوچک و کنترل از راه دور برای استفاده از تلویزیون است.

  قسمت های مختلف کامپیوتر بدون کیس :

کامپیوتر های بدون کیس ایسوس که به آنها آل این وان ایسوس نیز گفته میشود از قطعاتی تشکیل شده اند که همگی در یکجا جمع شده اند.تمامی قطعاتی که کامپیوتر های معمولی دالرند را میتوان در این آل این وان ها پیدا کرد با این تفاوت که همگی در یک قابل در اختیار شما هستند.قطعاتی کانند صفحه نمایش که برخی مدل ها از تکنولوژی لمسی نیز برخوردارند ، مادر برد که شامل سی پی یو گرافیک ، رم و مدارات مختلف میشود ، هارد دیسک که میتواند از حافظه های جدید ssd  و یا hdd باشد و همچنین یک قاب که تمامی این قسمت ها را در خود جای داده است.

آل این وان ها را میتوان هم خانواده لپ تاپ ها دانست با این تفاوت که لپ تاپ ها علاوه بر قطعات ذکر شده دارای تاچ پد و کیبورد نیز هستند و قابلیت جابجایی بالایی نیز دارند.

قسمت های پشتی کامپیوتر بدون کیس شامل :

  • سه درگاه USB 3.0 دو درگاه USB 2.0
  • یک ورودی HDM یک خروجی HDMI
  • یک درگاه شبکه اترنت
  • 1 ورودی RF تلویزیون
  • قفل kensington
  • جک 2.5 میلی‌متری مربوط به ساب ووفر و یک درگاه پاور است.

قسمت جلو و لبه پایین صفحه نمایش آن دارای چهار درگاه است و کاربر به راحتی و بدون نیاز به مراجعه قسمت پشتی دستگاه می تواند از آن ها استفاده کند. . این درگاه‌ها به ترتیب از راست به چپ  شامل  یک درگاه USB 3.0، کارت خوان حافظه، جک 3.5 میلی متری میکروفون و خروجی صدا هستند.

افرادی که به برنامه های تلویزیونی از طریق سیستم یا کامپیوتر علاقه دارند ، استفاده از کامپیوتر بدون کیس ایسوس برای آن ها مناسب است. زیرا این مدل کامپیوتر   از یک تیونر داخلی تشکیل شده است و از طریق ورودی  RF می توانید آن را به آنتن وصل کنید. از طریق برنامه ای که بر روی کامپیوتر بدون کیس ایسوس نصب شده است ، می توانید برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنید. نکته دیگر این است که امکان ضبط این برنامه نیز برای شما وجود دارد.

کامپیوترهای بدون کیس ایسوس

صفحه نمایش کامپیوتر بدون کیس :

این کامپیوتر مجهز به یک صفحه نمایش 23 اینچ از نوع IPS LCD است که رزولوشن 1080p یا 1920 در 1080 پیکسل را دارد. از آنجایی که صفحه نمایش از نوع IPS است زاویه دید بسیار خوبی را ارائه می‌کند و از هر جهت که به آن نگاه کنید، کیفیت تصویر کاهش پیدا نمی کند.

صفحه نمایش این سیستم ، براق است. این امر سبب می شود که شما تصاویر را درخشان و با رنگ های زیبا و جذاب مشاهده کنید. انعکاس نور اطراف و محیط نیز تاثیر زیادی در کیفیت صفحه نمایش دارد. با استفاده از کامپیوتر بدون کیس ، می توانید برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را به خوبی مشاهده کنید.

مدل پردازنده حافظه cache

مگا بایت

حافظه

Ram

گیگا بایت

سایز صفحه نمایش

اینچ

رزولوشن

پیکسل

ظرفیت هارد دیسک نوع هارد دیسک
A 4310 IintelpentiumG3250 3 4 20 1600*900 500GB SATA
ETA6420 Intelcore i5

4460s

6 8 21.5 1920*1080 1TB SATA
A4320 Intelcore i3

4170

 

3 4 19.5 1600*900 1TB SATA
A 6410 Intelcore i5

45705

4 8 21.5 1600*900 128GB SSD
Vivo V200IB IintelpentiumM

3700

2 4 19.5 1920*1080 500GB SATA
VivoV230 Intelcore i5

6400T

6 8 23 1920*1080 1TB+8GB SATA+SSD
A6421

 

Intel Core i7

 6700

 

16 21.5  

 

1TB+128GB  

برای تعمیرات کامپیوتر های بدون کیس ایسوس به نمایندگی تعمیرات ایسوس مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *